Teg dag

Fotbollsturnering och fint väder, kanske inte till en början men det klarnade upp och vart riktigt skönt men när vinden kom och gruset fög kändesdet som nålar i benen. Bra kämpat till alla som spelade fotboll, vi slog de envisa 2:orna i alla fall:) lite surt att förlora men vad har jag att gnälla över när jag inte ens deltog.

Kändes rätt meningnslöst till en början eftersom jag inte ska springa direkt, andnöd på grund av allergin men men inte litder jag av att inte behöva spela fotboll. Tittar ut genom mitt fönster och ser de gråa molnen och undrar när himlen ska spricka upp och regnet ösa ner, blir det i natt eller lagom till att jag ska gå till skolan i morgon?

Lite nervös inför reslutatet på mitt spanska prov, loggar in och ut på min skolmail som besatt för att se om mailet kommit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0