Sova

Ska försöka sova nu så jag orkar upp i morgon, bajs bajs bajs bajs vad jag inte vill ha np i morgon. Vet inte heller hur jag ska lyckas somna när jag inte ens kan andas när jag sitter upp, fucking allergi och alla er som klipper gräs... Men jag ska lyckas glada tankar försöker jag inteala mig själv men vem ka jag skämta med, jag är fröken negativ i alla fall de senaste månaderna känns det som, inte har jag varit någon super glad person innan heller men känns lite deprimerande.

Skit samma om hur jag mår egentligen, finns större problem än min negativitet även om jag bör jobba på den under sommaren. Orkade inte kolla på Eurovison song contest såg första 8 numren, första numret var det ett par som typ hade sex på scen, hon satt på honom och juckade, riktigt vidrigt. Programet är för barn också kan allt bara sluta handla om sex, visst de säljer men för fan någon gräns måste det väl finnas.

Nej nu blir det sängen och 8 simple rules tills jag somnar. Lycka till i morgon alla som ska göra np i matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0