Sola

har legat ute i solen närmare 30minuter skulle jag tro, svettas floder på grund av värmen men färg fick jag:)

Har inga som helst planer denna helg mer än bara ta det lugnt vilket jag även har hållit i två veckor, väldigt skönt må jag säga. En timme om en det var jag i skolan idag, fick veta vad jag fick i matten ska jag vara äslig är jag inte nöjd, hur fan kan ett prov avgöra så mycket. Hade stora irritationer så ringde min kära far och pratade med honom under bussfärden hem, damp som vanligt med andra ord men tydligen är det inte bara jag som tycker endel lärare är fucked up, går inte in på detaljer.

Kommentarer
Postat av: jossan

VI ÄR TVÅ! JAG HATAR HONOM!

2009-05-30 @ 01:11:45
URL: http://joskos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0