Snart

Shit är typ inte ens en månad kvar och med alla ledigheter är det knappt två veckor i skolan, paniken börjar närmara sig. Vad tusan ska jag göra i sommar, ingen idé att jag säger ta det lugnt . Borde väl egentligen plugga matte med tanke på att jag har np i morgon, orkar dock inte bry mig har rätt lätt för matte:) Har även funderat på att trixa med min design men det känns bara så tråkigt.

Var som ni kanske vet och köpte glass idag, nua Ben & Jerrys sorbet med mango men men var typ äcklig:( lite besviken men snäll som jag var lät jag mamma få lite och tror ni inte hon ställer in den i kylskåpet sen, irriterad som tusan vart jag som det pms barn jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0