Sängen

Nu har jag haft fönstret öppet någon timme så rummet är fullt med massa mygg och annat trevligt, trevliga sår jag kommer få eller snarare röda stora ringar som svullnar. Skitsamma för att kunna sova i mitt rum som var förjävligt varmt idag måste jag ha fönstret öppet en stund på kvällen, fläkten hjälper inte ett skit utan gör mig bara förkyld.

Nu bär det av mot sängen för jag ska orka upp i morgon och joina familjen, äta glass och tjocka mig ska jag göra i morgon. Sen sist jag skrev har jag hunnit hälla i mig massa cola och ätit vårrullar, hur tusan ska jag kunna somna då. En sommar himmel är väldigt vacker sitter oc tittar ut genom mitt öppna fönster och borta i horisonten ser man den ljusa himlen som blir börkare och mörkare. Känns som jag skulle kunna röra himlen om jag sträkte ut handen genom fönstret men lite vett har jag allt kvar, vet att himlen är väldigt långt bort och även fast jag önskar att jag ibland bara kunde  ligga uppe på ett moln och se ner på alla så vet jag att det inte fungerar så.

Hoppas ni inte tappa bort er bland mitt snack om himlen men nu ska jag i alla fall stänga fönstret och hoppa i säng.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0