Samma rubrik

Har alltid samma/liknande rubriker men vad tusan ska man skriva när man gör samma saker varje dag. Inte lockar det folk att läsa men skriver jag för andras skull eller min egna, fel vorde det väl att säga att jag ara skriver för min egna skull med tanke på att alla kommer åt de jag skriver, samtidigt är det skönt att bara kunna skriva av sig och folk man nte träffar så ofta kan läsa om vad som händer i ens liv fasten men inte ses så ofta.

Sov någon timme efter middagen, helt slut i kroppen men gick upp för att äta lite varma hallon och glass, packa ner lite grejer tills i morgon fick även veta att familjen planerar landet nu till helgen, funderar starkt på att joina dem för att komma bort från allt ett tag. Vore skönt med tanke på att jag nästan ligger på ig i spanska och verkligen måste klara provet nästa vecka.

Sägen var skön och varm så efter glassen och lite packning av kläder kröp jag ner där igen. Jag känner mig säker i sängen som inget ont kan hända, skyddad från omvärlden och dess problem en plats där jag inte behöver ta ansvar, där tankarna kan sväva iväg men på samma gång få en deprimerande effekt. Ska jag dra en slutsats skulle jag säga ett en av de bästa platserna som finns är just min säng, där kan jag varamig själv utan alla andras kritiska blickar och kommentarer. Inge ansvar bara tid för en själv.

Ha en toppen dag i morgon för nu ska jag sova så jag orkar teatern i morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0