Rösjön

Ikväll blir det som sagt Rösjön, verkar som det blir en väldugt massa folk. Pappa skrek just i trppen och undrade när tusan jag skulle dra, som vanligt hinner de inte få maten klar tills jag ska gå och jag sa för flera timmar sedan att vi skulle äta senast 7, damp. Ja men inte hinner jag sitta här och mongolida mig har sminkning och lite sådant kvar men vem bryr sig egentligen om smink, har fått färg så ser bara mongo ut om jag använder smink för tillfället. När jag säger smink räknas inte mascara det är en nödvändighet även fast jag har mörka ögonfransar redan.

Bimbo inlägg nr ? är nu klart och jag måste springa runt här hemma lite innan jag orkar mig ner till centrum.

Btw någon kommentar om min nya design? Har funderat på att göra det enfärgat i någon ljusrosa nyans och sedan ha mörkrosa linjer runt, men men får ta det någon annan dag för nu ska jag springa puss hej ta det lugnt ikväll.

Ni når mig på mobilen:)<3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tycker det var finare nu än förra :D <3

2009-05-09 @ 08:21:01
URL: http://bokstavsbarnets.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag tycker det blev jätte fint nu :) <3

2009-05-09 @ 13:29:00
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0