Onsdag

Om någon har missat det så var det och är fortfarande onsadag idag. Min dag började med att jag vaknade halv sex men somnade dock om någon timme, vaknar och springer ner till bussen och ingen är där bortsett från Bea, hon räknas också även fast hon är mediabarn:P

Till skolan kom jag och där satt alla mer eller mindre lite skrämda för vad dem vänta, np matte är ingen rolig start på dagen men tror tock det gick bra kändes lite för lätt. Skoj med mette lektion eter np matte, nej somnade under kalle anka som pratade om matte tror jag det var, det var en film för er som inte hängde med i svängarna. Dagen rullar på lite mera och även fast det kändes som tiden stod stilla under engelska dikterna så tog skoldagen slut och färden hem började.

Lika trött som vanligt var jag så la mig ner och sov, sover hela tiden men så går det när lugorna känns som bly men vad har jag egentligen att gnälla över? Jag lever och mår bra, har vänner och familj, sommarlovet närmar sig och jag är ledig i morgon. Skit samma jag är som jag är och en del av mig är väl gnället.

Hatar verkligen pollen och allt gräs som gör att jag bara sover itsället för att sitta ute eller ja vad som helst egentligen, dock inte ligga i sängen under täckena och nästan längta efter vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0