Jävla skit affär

skorna jag ville ha fanns som sagt inte på H&M i centrum, måste åka till segel vilket jag inte pallar är lat. Tänkte vara smart och beställa dem via internet inte trodde jag det kunde ta FEM veckor att få hem skiten, går fan forttare att krypa baklänges och bli överkörd två gånger på väg till sergel. Känner att jag låter extremt bortskämd och har i-landsproblem men vadfan vem vill inte få som de vill, damp! Blir att jag får åka in dit i veckan eller i morgon för funderar på att joina mina föräldrar när de ska ut till Djurgården och kolla på vetaranbilar, gjorde det alltid som liten och kanske är de snälla att åka in till sergel sen:)

Ska låta töntig och helt störd men det är faktiskt rätt kul att bara vara hemma och umgås med familjen man får en mycket bättre relation, har väl alltid haft en bra relation till min pappa med honom har jag kunnat prata om det mesta. Vetskapen om att man har en vuxen i sin närhet som man kan prata med och litar på är skönt, allt vill man inte prata med kompisarna om. Även fast det känns som ens föräldrar är född på järnåldern har de förståelse...

Kommentarer
Postat av: .

Fjortis även här...

2009-05-31 @ 01:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0