Irriterad

Inte ska man kasta skit och inte heller det jag tänker göra men tänker inte direkt påstå att ja är fine med det. Smått irriterad blir man dock när man hör aatt andra halvan av klassen verkar vara lite små sura för att vi inte bjöd dem till Rösjön, personligen tycker jag det är lite som att kasta sten i glashus. De hade fest i Berga och vi vid Rösjön i Täby och inte var det någon hemlighet den som ville fick komma, kändes det som dem inte var välkommna eller bjuda var det inget vi gjorde med flit....

Ska ta några djupa andetag medans Mr M får försöka lugna mig

Kommentarer
Postat av: jossan

alltså jag förstår inte vad ni menar vi som va i berga blev ju bjudna till rösjön men vi valde att va i berga istället. vad jag vet är ingen sur?:)

2009-05-10 @ 18:12:25
URL: http://joskos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0