Internet

Jag hatar all form av teknik idag, datorerna bara fuckar mot mig. Internet r inte mycket bättre vill bara komma ut på google som är min startsida sen fuckar det, mobiltbredband orkar ajg ju nte sitta med känns lite väl segt men men ska dampa sönder mer i morgon.

Är inte klar med mtt jävla gnäll än, bröt två naglar, tummnageln vågar jag inte ens tänka på hur ont det kommer göra för den är typ bara knäckt. Som ni märker tror jag inte det är min dag idag och i morgon är det Christian dag samt film och spanska, varför kan jag inte sova förbi hela tisdagen?

Gnäll gnäll och mera gnäll känns lite som jagf måste rycka upp mig, snart är helg och nästa vecka är jag ledig två dagar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0