H&M

Vart en sväng till centrum och H&M med min kära mor. Skulle köpa ett par skor som jag ville ha men inte orka betala men tror ni att de har dem eller? Nej självklart inte så det vart en klänning, linne och shorts istället. Men vill verklien ha de skorna så ska beställa hem dem via deras hemsida och tvinga min kära mor att ge mig hennes kort:)

En timme senare var vi i alla fall tillbaka hemma och jag la mig i solen, fina linjer som vanligt. Var nog ovanligt varmt för jag har typ blivit röd om kinderna vilket jag aldrig brukar bli men men känner som vanligt att mina inlägg handlar om aboslut inget.

Nu blir det kall cola med is och en skön sovstund skulle jag tro eller kanske ska fortsätta se The war at home serien...

Kommentarer
Postat av: .

Fjortis!

2009-05-31 @ 01:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0