Gårdagen

Kvällen började med att jag inte fick tag på Mr M och stod och skrek i entrum, idioten låg och sov. Skulle blivit en hel del folk igår men tror ni inte att typ hälften om kanske inte mer bangar ut. KVällen rullar på fältare och nattvaandrare gästar oss, vad jag trodde var ett fjortisgäng som hade allsång visade sig vara en musikklass från Sollentuna, pinsamt värre när vi börja vingla ner dit.

Tiden gick och regnet upphörde, tak över huvudet hade vi i alla fall. Folk började lite smått försvinna men våran nattbuss skulle inte matcha in med sista 614 så vi valde att vandra, närmare en timme tog det. Som vanligt hade jag sparkat av mig skorna och gick i strumpor. Gissa vem som kommer till busstation om inte mitt hatobjekt nr1, jag får rådamp och står bara och skriker på honom, finns inte ord att beskriva mitt hat för honom. Hatar honom mer än R för er som kan lista ut vem det är....

Bussfärden hem var intressant fick reda på att jag skriker rätt mycket  när jag börjar bli lite smårund under fötterna, kan förklara varför jag alltid får ont i halsen efter. En person på A ringde mig under kvällen och tror ni jag förstod vad han sa, nej tog x antal samtal för mig att ens fatta vem det var. Hoppar av bussen och hör hur de bara tjuter brevid M&G men de verkar inte bry sig de festar på, jag skriker för någon i telefon minns fan inte vem skulle chansa på Mr M eller J.

När jag har varit ute så har jag börjat käka när jag kommer hem, kommit fram till att man mår lite bättre när man vaknar då huvudvären sitter inte  flera timmar. Jag är inte längre morgonmänniska!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Var det vår lilla vän Micke? :O

2009-05-09 @ 13:29:58
URL: http://kungjossan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vem skulle det annar vara som jag hatar så mycket:P

2009-05-09 @ 16:10:58
URL: http://lifeashanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0