Funderar

Som vanligt funderar jag över om jag ska göra om designen på min blogg, kanske ska den bli ännu mer rosa om det nu är möjlgt eller varför inte svrtvit. Som ni kanske har märkt så ändrar jag lite då och då någon liten enstaka grej längre kommer jag aldrig. Tänker jag efter kommer jag aldrig någon stans i vanliga fall heller allt tar en jävla tid när jag är inblandad. Även fans jag är kontrollfreak så låter jag bara saker hända, har lärt mig att jag inte kan styra allt även fast jag skulle vilja...

På samma gång som jag måste ta tag i saker mer istället för att bara låta dem hända måste jag lära mg att koppla av, inte stressa runt för mycket hjärtat och allt tar stryk av det vilket kanske inte är det bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0