Frunkar

Haha som ni ofta märker läser jag inte igenom vad jag skriver, snällt av anonym att påpeka att jag skrev frunkar istället för frukt. Kommer dock inte göra något åt min lilla miss den känns rolig med min torra humor, tog dock ett tag innan jag förstod vad tusan det handlade om.

Somnade som vanligt när jag kom hem, sov någon timme och har sedan försökt övertala min kära mor om ett par skor, vilket jag troligen kommer att få:) En lektion i morgon, idrotten tror jag inte passar sig så bra för tillfället med tanke på min förkylning jag har dragit på mig samt min gräsallergi. skönt med fint väder hela helgen, bara ligga och sola samtidigt som jag läser ut fucka aldrig up. Nej men även fast jag börjar sent i morgon och bara har en lektion samt återlämning av alla böcker behöver jag somva, är inget annat än mänsklig så puss godnatt ha en toppen natt/dag<3

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hahaha det var jag.. :P Jag skrattade nästan så att jag grät..

2009-05-29 @ 15:39:56
URL: http://susssipussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0