:)

Hola folket nu mår jag mycket bättre än vad jag gjorde för några timmar sedan, dock har min hals totalt sagt upp sig:( Nog om hur jag egentligen mår, när fan ska jag lära mig att ta det lugnt. Funderat på att bli nykterist eller att bara festa på stora helgdagar så som skolavslutning, valborg och liknande. Dags att växa upp men jag vet mycket väl att det kanske bara går en vecka så är jag lika borta igen, en gräns måste jag väl ändå ha och känns lite som jag tröttnat på allt festande.

Tröttnat på festandet lagom till sommaren låter skit bra. Men är det verkligen värt att må piss en hel dag fö att man ska lite extra glädje dricka i kroppen någon timme. Visst har lärt mig häll intei dig för mycket och för fort de slår mer än vad man tror. Inte heller hjälper det för något, problem försvinner inte det blir snarrare fler. Har nu kommit fram till att jag ska vara helt nykter fram tills jag slutar skolan och sedan försöka festa kanske bara en gång i månaden om ens de...

Kommentarer
Postat av: Anonym

starkt jobbat!

2009-05-16 @ 19:29:22
Postat av: Jossan

Hohoho, det kan va bra att chilla lite, eller typ köpa två cider tills du ska festa och skippa spriten liksom. Det är ju alltid kul att umgås, men hur mycket umgås man när man ligger däckad i en buske?

Hahaha okej, inte för att du direkt brukar göra det men ändå :D

2009-05-17 @ 16:25:28
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0