Drickandet har börjat...

skojade bara, min kära vän Chrille skickade ett sms där det stod "hanna & hanna, jag behöver er hjälp! kom hit sen:(" vi trodde det handlade om geografi efter som det var mitt under den lektionen. Men så fel man kan ha, problem med flaskan var det, den var tydligen öppnad och han var osäker på vad den innehöll, alkisvarning på oss men vi kom fram till oscarvodka. Jag var dock fortfarande inte helt hundra på det eftersom flaskan innehöll lite för mycket mystiska bubblor så en klunk senare så kom svaret, det innehöll mest vatten och kanske en fjärdel vodka.

Inlägget skulle handla om att om man nu dricker så akta er för öppnade flaskor, köp inte ens en flaska som är öppnad kolla alltid det innan ni betalar. Vem vet vad de kan hälla i.... Det bästa vore väl att inte dricka alls men varför blunda för det som alltid har skett. Visst jag tycker också det är tragiskt att det kryper ner i åldrarna men vems fel är det egentligen? JAg skulle säga fjortisarnas, visst de kan verka spännande och roligt, att säga att ren vodka är gott som nybörjare eller överhuvudtagen är bara mer tragisk. Vem köper ut åt en 13åring? Visst jag ser ite så hårt på hla köp ut grejen men skulle aldrig köpa ut någon form av alkohol eller cigg till en 13åring...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis?

2009-05-15 @ 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0