Alkohol

Jag sa innan att jag skulle sluta med vodkan, vilket är svårare än vad man tror. Att byta vodka mot cider och liknande gör inte saken bättre, lika full blir man ändå. Sockret i tex cider gör att det går rakt ut i blodet. Det spelar ingen roll vad man dricker det är hur man dricker som avgör. Folk verkar inte riktigt kunna tro att jag ska förbli nykter närmare en månad, plus att  jag ska dra ner till att jag får i mig väldigt små mängder.

Alkoholist varning är det när man byter från en sorts alkohol som vodka till något med mindre procent i för att man tror att man kan handtera det bättre, det är exakt samma grej som jag skrev över lika full ändå. Man kan inte sluta fören man själv inser att det kanske inte är rätt väg man är på väg med drickandet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0