Sweet home

Äntligen är jag hemma fy fan vad skönt, luktar dock vodka i min säng glömde att lägga undan flakan som inte var helt stängd, om jag luktar spår av vodka i morgon är det för att jag legat i min säng och inte för att jag är alkis.

Var även och handlat mat inför lördag med pappa, han bara skratta åt mig när jag sa att jag köpt tre flaskor, nu ligegr dem dock i säkert förvar. Duscha och måla om en nagel är vad som väntar mig ikväll är så piss trött att jag troligen kommer att somna sekunden mitt huvud träffar kudden.

I morgon får jag reda på hur många/få ämnen jag är inte ligger ifas med, läskigt med tanke på min frånvaro. Hopp och hopp nu hoppar jag vidare igen men till vad, duschen kanske känner att jag fryser och ska göra det sämsta man kan, duscha varmt när man är som is i ksoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0