Stressad!

Måndag och redan har jag planer en vecka fram, plugg, plugg och återigen mer plugg. Fick veta att vi skulle ha g prov i historia på tisdag men samtigt kan man får vg, mvg på prvet man bara öh va. Inte nog med det samhällsgrej ska tydligen redovisa i morgon och vi skulle skriva något om hur vi skulle ha gjort om vi inte var i grupp, hur ska man få in det i samhällsperspektiv för ett mvg. Spanska läxa, massa ord jag inte fattar som jag måste lära mig.

Som toppen på det så måstevi på en kvälls föreläsning på universitetet på tidsag kväll nästa vecka. Slutar som sagt 16.05 då och sedan är det samling igen vid universitetet senast 17.30. Inte hinner amn hem mellan, knappt hinner man få mat i magen innan det är dags att springa vidare.

Inte klar än måste även komma till skolan på torsdag då jag missat yoga lektionen i idrott, tydligen var den viktig och gör att få g måste man tydligen delta på en yoga klass. Skit kul och stå som en idiot i ett av skolansklassrum med överiga elever som inte deltog på idrotten den veckan. Hatar för tillfället skolan....

Fick vg+ på svenska grejen jag skrev och mvg på geografin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0