Skor<3

Har tröst shoppat lite någon som kan gissa vad? Om du var så dum och inte läste rubriken och kunde dra en slutsats så köpte jag skor.


Har även de svarta i vitt

Som sagt har de svarta även i vitt skulle köpt dem redan förra året men tror ni inte alla i min storlek var slut. Tyckte lite synd om mig själv samtidigt som jag mår bättre, skor får mig alltid att känna mig bra. Tvättade vinterskorna och plocka fram vår/sommar skor och putsade lite på dem, satte de på skohyllan som hela tiden varit för liten men nu kan jag inte ens stapla skorna på varandra och då är det illa. Men inte är det sista skorna jag kommer köpa i år kanske inte ens de sista den här månaden eller kanske blir som sagt april på onsdag.

Ska avsluta inlägget meden liten fin bild på mina vår/sommar skor

endel skor saknas eftersom de inte torkat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0