Rekord

Nu ska jag lägga mig i sängen höll på att somna framför datorn igen, somna  stolen är inte det skönaste och som ni kanske har minne av somnade jag på golvet förra veckan, inte värt att ta några risker.

Innan jag somna måste jag dock se nya avsnittet av two and a half men, garvar halft ihjäl mig, de borde dock avsluta den innan den blir som alla andra serier t.ex. mina bästa år.
En serie är bara rolig ett antal säsonger sen blir det tjatigt och man orkar inte lägre med den, handlar inte serien egentligen om att Charlie inte kan binda sig och allt kommer sluta med att han gifter sg med Rose.


Sova kl 21 är sorgligt men nödvändigt om jag ska orka med morgondagen så puss godnatt, ska lägga in en bild på den "perfekta" kvinnan någon dag, ser helt mongo ut. Suck har lite svårt att stänga ner datorn men jag vet att jag behöver så nu ska jag ta steget som ni tyvär inte kan vara med mig på, puss godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0