Red Bull

Känns som jag har hjärklappning, jag fryser och skakar och magen bara vänder sig. JAg ligger nu i min säng ch har ingen att skylla på utom mig själv.

Red Bull voka må vara gott men fan heller att man mår bra dagen efter, kan bero på mängderna eller vad vet jag. Kvällen var iaf skoj ändå tills jag inte minns mer, hemfärden var jobbig oh lång kom för 30 min sedan och åkte kl 9. Mår verkligen sjukt dåligt, pallar jag verkligen ikväll eller kommer jag däcka av på en sek. Aldrig mer ska jag dricka mer än en Red Bull/dag man blir äcklgt dålig. Mer uppdateringar om kvällen/gårdagen kommer senare för nu måste jag sova två timmar, tänke bara skriva att jag levde:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0