Natti

God natt folket dags för mig att dra mig tillbaka och lägga mig i sägen, skolan i mogon och itne varit där på evigheter.

Tänkte bara på att säga att jag tycker det är dåligt av fjortis nr 1 att gå ut med i sin blogg om krogar hon går på, att hon sitter och spyr av spriten.

Krogarna hon nämner i sin blogg kan förlora sitt tillstånd, servera alkohol till minderåriga. Sitta och skriva om att man spytt och hur man spyt är inte så skoj att läsa om, inte är jag någon liten ängel som inte gör något sådant men att gång efter gång gå ut i sin kända blogg med drinktips och bilder på henne/andra som är klart över fulla.
JAg har lite dubbelmoral nu det vet jag själv, jag har skrivit någon gång om hur äckligt illa jag mår och vad jag gjort men men lämnar ändå detaljer utanför, söker du jobb i dag söker de ofta på ditt namn, bilder som är mindre smickrande kan då dycka upp ännu värre ens egna blogg med bilder på hur man själv sitter och spyr. Vem skulle anställa någon som knappt kan stå på benen under helgerna och verkar hälla i sig lite för mycket att dricka.

Bull shit kanske ni tycker, alla dricker så även både jag och du (undantag), säger inte att det det är normalt men fortfarande hon är en förebild för andra fjortisar. Känner att mina formuleringar inte är så bra, hjärnan orkar inte lägre jobba med mig så återkommer senare.

Den perfekta finns inte men lite får man allt tänka efter innan man publicerar, bilder på halvnakna andra tjejer och säga hur mycket de gör bort sig själva, tycker mer synd om dem uthängda på en blogg med x antal tusen läsare om dagen. Ibland undrar jag om blekmedlet dödar hjärncellerna i fjortisars hjärnor. Är det verkligen kul att verka helt hjärndöd och sedan ligga i en buske och spy, lär de sig aldrig? Vist jag har legar lite av däckad x antal gånger gjort bort mig och ångrat men det är inget man publicerar bilder på, för det första är det inte ens kul att inte minnas vad som hände och för de andra är det väldigt omoget. Alkohol var mer spännande och skoj när föräldrarna inte visste om det och man var betydligt yngre. Vad är poängen att dricka sig bortom flöttet helg efter helg, kommer kanske inte från rätt person men jag har gjort framsteg.

Oj vad lite mer text men nu går jag puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0