Mobilt bredband

Nu har jag fått mitt mobila bredabnd, tack pappa:)

Min dag har rullat på som tusan vet inte vart tiden har tagit vägen, skrivit lite på min svenska och tittat på two and a half men. Dagarna bara försvinner vet inte längre vilken dag det är knappt. Som ni kanske vet har jag varit hemma och haft ont i magen ett antal dagar tror de kan bero på stress, låter mig aldrig ta det lugnt. Känns lite som att jag skrev om det igår, ni märker hur förvirrad jag är även min text hoppar så mycket att jag undrar om jag är hög/störd.

Blir hemma ikväll igen ska skriva lite mer på min svenska vill verkligen ha den gjord jag blir jätte stressad av allt, menar då verkligen allt speciellt när jag bokar upp mig lite för mycket, tackar ja utan att kolla om det redan var något som jag redan sagt ja till.

Ett kallt krig mellan mig och min mor har jag också hunnit med, hon var inne i mitt rum vid MINA skor "Hanna använder du verkligen alla de här skorna, kan du inte ge bort dem[...]" Gissa om helvetet var på besök då, ingen rör mina skor och använder alla kulle jag tro, vissa skulle jag kanske inte märka att de försvann men hur ska jag kunna veta vilket/vilka par de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0