Mitt lov

Ja som rubriken lyder har jag tänkt att skriva lite om mitt sportlov, grejen är den att jag inte vet vad jag gjort, känner hur alkis det lät men nu är det så att jag varit nykter detta lov utom två dagar.

Känns ändå som tiden gått sakta och som jag inte gjort ett skit, fick feber igen i två dagar, var hos Susanne och såg på bio samt hälsade på Malcolm men vad mer har jag gjort?

Lite skrämande hur jag kan glömma endel saker så fort, att jag inte ens har minne av det är ännu värre. Någon dag var jag bara hemma och sov försökte bli frisk lite fortare men det gick inte så bra, "jag ska vara nykter" gick åt helvete i fredags, vingla runt på isen är inte min grej.

Förbannad har jag även varit nämner inga namn men det är gammal skit som kommer upp till ytan igen, aldrig ska man komma bort från allt. Visst har man haft mycket snesteg i livet som inte alltid slutat så bra men att man alltid ska bli påmind och gå och bära på är tungt, någon gång brister allt hur stark man än försöker att vara. Idag och igår har jag varit lite nere och allting känns som det vill brista. Finns som sagt gränser skitsak efter skitsak dyker upp lika så även gammalt skit man trodde man lämnat bakom sig, allt vill upp till ytan och inte blir de bättre av att jag stressar sönder mig själv. Jag tror jag kan vara lite av ett kontrollfreak ibland, vill ofta ha stenkoll på allt. Intalar mig gång efter gång som jag haft panik över min stress att jag kan hantera det och inte bli galen.

Funderar att börja på yoga och även börja träna igen, sluta med socker och dra ner ännu mer på spriten. Skola i morgon vilket gör att det blir tidigt i säng även idag bara hoppas ingen ringer eller skickar meddelanden.

Sov så sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0