Lat

Börjar må bättre men blir nog hemma ehlg denna vecka med tanke på att det inte går så bra med mitt pluggande, har sovit i tre dygn. Orkade inte skolan idag heller så har sovit lite fram och tillbaka ända tills nu.

Krafterna bara försvinner och jag känner att jag verkligen behöver lite sommar och längre lov. Vattnet droppar från mitt hår, spelar ingen roll hur mycket jag försöker att toka det.

Vet att jag länge prata om att fixa min design och läga in bilderna från romme samt mitt sportlov, vackra tårtorna becs och Susanne gjorde:) Usch vad lat jag känner mig men har man inte lite rätt till det, tar mig aldrig tiden att bli helt frisk eller planera in allt som omvärlden räknar att jag ska hinna med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0