Läppen

Sista inlägget för idag och lite mer gnäll. MIn lägg hra gjort något med läppen bränt mig eller bitit mig i den kanske gör i alla fall sjukt ont. ska pappa på att säga HANAHAHA Suckers jag är LEDIG i morgon. Kände mig lite omogen och var tvugen att säga det, lite ryck kan vi alla få.

Även fast jag är ledig är jag sjukt trött, gick upp tidigt kanske därför. Men ska vara lite duktig och läsa lite ur Snabba cash som jag valde som svenska bok, dags att börja känns det som men eftersom jag läst den innan ska det inte vara några problem, leta upp det jag skrev om boken i 9:an men dock saknas citat.

Nej men nu ska jag titta på min läpp innan jag ser utsom Linda Rosing. Kyss god natt folket ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0