Konstigt inlägg

Jag satt och pluggade men som vanligt så svävade tankarna iväg, denna gång mot tvillingar. Borde inte tvillingar kunna ha olika pappar, de två äggen blir befruktade av två killars oliika sperma. Det var något som förvirrade mig och att jag ens kom på tanken tycler jag bara är konstigt.

Lika så om ett par enäggstvillingar skaffar barn samtidigt med ett annat par enäggstvillingar borde inte deras barn se lika ut då?

Ni måste tro jag är helt sjuk i huvudet eller sexfixerad men ibland dyker galna tankar upp i huvudet på mig, troligen inte det sista inlägget med kanske för andra dumma och helt ointresanta frågor. Men vad gör det egentligen att jag har lite udda tankar och funderingar, är int det bra? Kanske inte för galna saker men tror nog att många har tänkt på tvilling frågan.

Om jag går tillbaka till enäggstvilling frågan, de ska vara lika men är det så att ägg och liknande inte är det, är de bara lika till ytan eller rakt igenom?

Tänk vad komiskt att ha ett tvillingpar med två olika pappor, lite slampstämpel och kommerntarer skulle man nog få. Men nu har jag slut på ord så innan jag förvirrar mig själv mer och drar med er i farten ska jag avsluta detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaa den frågan ställde vi ju på sexualkunskapen ^^ kommer du inte ihåg det? :) <3

2009-03-31 @ 18:09:46
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0