Jobbig dag

Lång seg dag och inte vart den bättre när man fick veta att ännu en person blivit påkörd av tåget bara en vecka senare.

Kina föreläsningen var helt okej första timmen innan alla frågorr kom då tappade jag grepet totalt och slutade lyssna, erättningsbuss hhem är inte heller skoj, folk på stationen måste tro vi är psykfall först dans och skrik och vid ersättningsbussen så så sprang vi för vi ville sitta...

Men om vi börjar från början av dagen istället så vaknade jag ocg gissa vad jag då var, trött haha fan vad dålig humor jag har. Sprang till bussen känns inte lika jobbigt att se järnvägen men ligger ändå i bakhuvudet spec när det händer igen. Datorkunskap med en uppgift jag redan gjort så blev plugga historia som jag lektionen senare hade prov på. Äcklig lunch och sedan samhäll då vi började med Kina, gjorde någon konstig övning samt gick ut på promenad. Spanska är verkligen inte mitt ämnu och nu har jag även det till på fredag:( men lektionen var lugn i alla fall vi skulle hitta lappar på skolan och allt sluta med att v fick klubbor, muma.

Inte var dagen slut än, åka till Centrum med en kidnappad Susanne som jag hot med min klubba, pizza och cola sedan snabbt runt i standard affärerna man alltid besöker. Stressa vidare till tåget för att åka till universitetet och Kina föreläsningen. Ja nu är jag tillbaka där mitt inlägg började nästan och nu är jag hemma och är sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: frida

haha men det är väl fullt normalt att springa till en ersättningsbuss som står där och väntar på en!? xD

2009-04-01 @ 00:29:35
URL: http://fridasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0