Jag lyckades

Mäkta stolt lyckades hålla mig vaken samt skriva klart svenskan:) Resultatet förblir en gåta. I morgon är det tidag, hatar ver kligen den dagen, datorkunskap, klassråd, samhäll, lunch, historia, och språk. Kan inte missa fler språklektioner nu måste verkligen gå, kanske lyckas rädda mitt betyg som jag har.

Känner mig även duktig att jag orkat koppla in mobilen i datorn och fört över saker, nya schemat kopierades in i mobilen och nya bilder lades till på datorn, ni kanske märkte det på mitt inlägg tidigare.

Tror ni jag lyckas somna innan tre idag? Svarar ni nej tror ni fel kommer somna minuten jag lägger ner huvudet på kudden, riken finns att jag somnar skrivandes här så nu ska vi minimera den risken genom att jag säger puss godnatt ha en toppen dag i morgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0