God morgon

Jag har kommit på en smart idé som gör att jag orkar göra läxorna, sätta laptopen på skrivbordet framför den andra datorn som man sätter på en film och drar upp skärmen så har man en rolig film i bakgrunden medans man skriver den tråkiga svenskan. Var det någon som hängde med på den idéen eller fövirrad jag er bara?

Inte orkar jag shoppa eller tråna känner att jag kanske måste göra svenskan och räkna lite matte innan jag gör något skoj får göra det i veckan istället.

Kollade om de hade några yogaklasser medans jag har håltimme på fredagar, nej nej nej alla deras klasser r på måndagar så funderar på att simma eller göra något annat skoj, har som sagt många alternativ. Måste nu skriva lite på min svenska så jag hinner få klart den, hela tiden medans man renskriver så ploppar nya idéer upp och gör att allt tar längre tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0