Gasen i botten, igen

Igår var det gasen i botten, idag är det gasen i botten fast dubbelt så mycket stress. Sovit 2 timmar sen jag kom hem, sprungit till ica men glömde ägg och duktig som jag är har jag även hunnit duscha och äta. Gårdagen var skoj bara att det tog bajs lång tid att åka och jag var kissnödig hela vägen, lika så i när jag skulle hem.

Om några minuter kommer Susanne och Sara och innan dess måste jag ha städat lite i mitt rum, dela min säng samt ta bort dukar och mattor i huset, kanske även borde sminka mig och få på mig lite kläder.

Hur ska kvällen sluta, däckar jag av eller sårar jag bara ut? Köpte iaf ingen red bull i hopp om att hjärtat inte ska börja slå lite för mycket. Inte heller har jag lust att äta känns bara som de ska komma upp igen.

Tror jag ska stänga ner internet så att jag inte lyckas med dumheter men men får se hur de går med det...

Bye Bye time 2 run<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0