Galet segt

TRÖTT! HUr kan man vara så trött jag jag är just nu, höll på att somna i duschen.

Varit lite kreaktiv idag ändå, fixat min nya klänning eller om jag ska vara ärlig så har jag inte kommit så långt bara nålat upp hur långt upp jag ska sy. Någon dag framöver kanske jag även orkar ta fram symaskinen. Det trodde ni inte om mig va, Hanna kan sy nästan lite som en chock både för er och för mig.

Inte heller är jag på så bra humör, tack Lisa. Varför kan hon inte ta oss seriöst istället för att bara säga att det är synd för oss att vi fick det sämst schemat på hela skolan. Vem skulle om  var helt ärliga mot er själva gå på en morgon lekion med geografi kl 9 ca en timme, 3 timmar rast kl 13 börjar en timme matte följt av en timme språk. Vem sitter i skolan i tre timamr och stirrar in i väggen. Klart jag kan första att lägga schema är svårt men att inte ta våra klagomål seriöst och frsta att det inte direkt kommer att fungera.

Ojsan måste logga ska snart iväg och äta tårta, skriver mer om mitt störda schema och liv när jag kommer tillbaka.

kyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0