Dålig på rubriker

Jag är extremt dålig på att komma på rubriker, använder alltid samma/liknande varje dag men vad ska men egentligen skriva där. Man läser första rader och skiter i rubriken jag gör i alla fall så, komemr oftast inte ihåg rubriken på artiklar och liknande. Men nog om rubriker och dess problem.

Ingen har väl glömt att ställa fram klockan en timme ett tips till alla som glömmer om man sk vrida fram eller tillbaka klockan, när våren kommen så ställer man ut möbler och blommar, fram med klockan en timme medans på hösten så ställer man in möbler och blommar, bak med klockan en timme. Änding av sommartis sker sista helgen i Mars och första (?) helgen i oktober.

Detta inlägg har handlat om lite blandat och nu kommer ännu ett ämne som jag skriver vardagligen, nämligen att det är dags för mig att sova och att mitt pluggande gick åt helvete. Ännu en kväll i väntan på att Johan Blund ska komma med sitt magiska pulver och strö i mina ögon. Så kyss god natt folket så hörs vi i morgon när jag kommer hem eller om jag mot allförmodan vknar tidigt och skriver ett morgon inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0