Back to life

Så började skolan igen då, vem orkar egentligen matte b första lektionen en måndag? Inte jag i alla fall, finner det skönare att bara ligga och sova.

Dagen var seg men roligt var det ändå att träffa min kära klass igen. När jag kom hem efter skolan idag sa kroppen bara upp sig jag somnade på golvet (!) i mitt rum, varför på golvet kanske ni undrar och mitt svar till er då är ag vet inte, kanske trodde jag inte att jag skulle somna om jag satte på på golvet, somnar lite överallt. Var ingen kort sovstund jag hade heller, 4 timmar med ett avbrott på kanske en kvart då jag var social med min syster vid matordet.

Vi satt och diskuterade vem som var bäst, typiskt mig och syster. Som den psykiskt störda person jag är så kom jag fram till om man är bäst på allt borde man vara bäst på att vara sämst, bäst på att borsta tänderna men samtidigt bäst på att vara sämst på att borsta tänderna. Det gjorde mig lite förvirrad och fundersam något jag får fundera på nästa gång jag ligger hemma sjuk.

Ser hur klockan tickar på, vet att jag inte kommer somna eller kanske vem vet så puss ha det bäst oh sov sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0