Allsång på bussen

Känns som jag hela tiden har liknande/samma rubriker man vad tusan ska man egentligen skriva där, kanske ljuga ihop någon rolig grej så folk orkar läsa men man måste väl märke efter bara någon rad att jag ljög i rubriken. Inte hade jag allsång på bussen idag funderar dock om det var det som killarna längst bak gjorde misslyckade försök till att ha.

Ja men nu har klockan tickat ända fram till 21 och i morgon är det lång dag, fara och flänga i stan göra socilogi uppgift, ser ni några galningar så kanske det är jag och några ur klassen. Nytt schema fick jag nyss sms om fy fan vad skoj måste man logga in och kolla.

Kolla min mail på skolan står inget om hur nya schemat ser ut bara att de börjar vecka 13, lite glad är jag ändå efter allt äcklig ordväxling vi har haft med schema lägaren.

Men men nu tycker jag det är dags för mig att krypa till kojs, idrott i mogon och jag ska delta för första gången denna termin?

Glöm inte konstiga saker händer i mogon och inatt är det fullmåne tydligen så hoppas ni ändå lyckas sova kyss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0