Äckel helg

Fick inte så mycket skit som jag trodde jag skulle få, lustgas tuber, fotavtryck på väggar samt vodka överallt menar överallt väggar och golv skulle inte förvåna mig om de finns i taket med. Syster går och gnäller om att det luktar spya oc då har jag ändå haft en halv liter rengörngsmedel och gjort rent med och vänrat i flera timmar, hon skulle ha kommit hem i morse.

Kvällen spårade totalt ut, jag var inte ens hemma, gick utan skor och jacka. Innan jag glömmer det någon som fått med sig fel/ett extra busskort hem?

Städa är vidirgt äckligt spec när allt är utan kontroll, ingen fjortisfylla var det sagt, vart alkis fylla istället om man ska kolla på vad jag hittat när jag städat. Vill bara sova min huvud vill bara dö. Något jag fortfarande inte fattar är när allt folk kom och gick, när jag vaka var alla i stort sätt borta. Vill också säga tack till Sara och Susanne som höll lite koll och städade när jag inte var hemma.

Men men nu får ja väl ta skiten från föräldrarna, konstigt nog har morsan inte sagt något hon ser bara lite småissiterad ut på mig, kanske för att jag fräser åt henne som en jävla idiot. De måste ändå ha fattat när de åkte igår att jag skulle ha fest och när jag inte hörde att det ringde på 40min måste det varit ännu mer uppenbart. Kul var det men att det alltid ska spåra ut som de gör...

Kommentarer
Postat av: Milton

Naaaw =)

2009-03-15 @ 22:47:26
Postat av: Agnes

Borde inte jag få ett tack som gick och hämtade dig till rätt hus? ;)

2009-03-16 @ 17:20:35
URL: http://bokstavsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0