21.57

Tiden rinner iväg när man har roligt burkar man säga, ont i magen efter en halv burk Ben & Jerrys är inte roligt. Har legat i sängen och tjockat mig, roligare än att plugga, akut plugg på bussen i morgon alltså.

Nej men inte har väl något hänt idag mer än att jag däckade av i sängen som en galning på sömnpiller. dags för sängen igen är det dock ska bara hälla i mig lite vatten och borsta tänderna.
I morgon börjar dagen med geografi prov var av ca 4 timmar håltimme lite beroende på hur lång tid provet tar, dagen blir inte bättre när jag sedan har matte och äckel y=kx+m sen höjdpunkten på dagen då man bara vill gömma sig under en sten i öknen, spanska.

Mitt eviga gnäll om att jag hatar spanska men snart så har jag fått mitt g i det och kommer aldrig mer vara tvungen att läsa de igen. Påtal om språk så hade jag mitt boksamtal i engelskan idag, Go ask Alice, bra bok men ibland kan den verka lite konstig. Författaren visste vad han skrev om. han måste ha varit blnd problemen eller studerat de för informationen om hur det är och vad som händer är så verklig. Blackout fick jag ändå tappade all engelska även basicgrejer som man ska kunna nr man går i 2:an. Känner att mian betyg går i botten och hur jag inte pallar med allt plugg ska bli så jävla skönt med lov:) dock någon vecka kvar:(


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hallå, det är ju en autentisk dagbok!! bruden har ju skrivit den själv :P

2009-03-20 @ 08:57:02
Postat av: Hanna

Nej boken är inte riktig, står bara i början att de är dagbok men aldrig någonsin står de att den är verklig... Dåligt

2009-03-20 @ 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0