Vänt på dygnet

Jag har som sagt inte varit i skolan så mycket den senaste tiden vilket gör att jag har vänt på dygnet, vilket jag inte tycker är så bra. Men nu blir det iaf sängen som är svinkall låg och frös som ett monga igår:(

Känns inte som jag har något att skriva om mer än min först hjälpen grej som jag personligen tycker är bra, alla ska kunna hjälpa till vid olyckor sluta vara så själviska och tro att man kan. Tror de flesta väljer att bryta ett ben eller två och överleva än att ha alla benen kvar men mista livet. Orkar inte skriva så extremt personligt för tillfället vilket jag kanske aldrig gjort men ska bli skönt med sommarlov och bara få komma bort från allt...

Nej men nu skriker sängen efter mig så säger puss godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0