Vaknat

Vakna av att det rengar är inte roligt och när man sedan går upp se att de blåser och är kallt är en pissig morgon. skönt är det väl ändå att jag är ledig men är super förkyld sen i tisdags.

Jag vart morgonmänniska för ett tag sedan vilket jag då tyckte var lite jobbigt men har lärt mig att man får ut så mycket mer under dagen än vad jag trodde jag fick ut av dagen innan. Visst kan det vara skönt att ligga kvar i sängwen någon timme men inte fram mot eftermiddagen då blir jag bara rastlös.

Klockan är nu 9.30 och jag har hunnit se ett avsnitt av two and a half men, sorterat min tvätt och startat tvättmaskinen och gjort te. Vad gör resten av folket då jo de sover eller är i skolan....


Kommentarer
Postat av: Agnes

Bra Hanna och välkommen i klubben! :D <3

2009-06-04 @ 17:34:29
URL: http://bokstavsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0