Sov i båten

Ja idag har jag varit nere på bryggan och sovit/solat, dagens i-landsproblem är dock att det inte är skönt att ligga på rygg och sola plus att man inte får jämn bränna då, smart som jag är hoppade jag över till båten och la mig där ska väl passa på att meddela att jag somnade på några sekunder efter att jag örjade känna av vågorna. Var väl allt jag har gjort idag, jag sover/solar och äter leker väl lite med Oliver och messar med R.

Angående idioten Fredik så vet jag att allt var ett stort skämt från hans sida men jag tycker fan inte man skämtar om sådant, utskällning av både mig och våran gemensamma kompis, jävla svin säger jag bara. Mitt humör är inte att leka med.

Som ni kanske märker har jag svinigt dålig uppdatering förtillfället men allt är beroende på mitt mobilabredband som är förjävligt här ute. Är dock dags för sängen ch ännu mer sömn för min del så jag orkar upp till bryggan/båten imorgon:) Ska även passa på att säga att vi har 19grader i vattnet

Simma lugnt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0