Slut

Om du läser det här och fortfarande inte förstår vad felet är efter att jag sagt det gång efter gång. VÄX UP & TA ANSVAR! Ingen tycker synd om dig för du sitter där du sitter efter bara DINA EGNA HANDLINGAR, du har INGEN att skyla på mer än dig själv. Nu är det inte bara jag som sagt rakt ut vad jag tycker eftersom du fortfarande inte förstår grejen. Visst jag är inte den mognaste som skriver i min blogg men du verkar ju inte förstå när jag undviker dig och har sagt rent ut vad jag tycker. Jag är inte elak för att jag säger sanning, kanske mitt val av ord men jag försökte med milda ord föröka förklara men vill man inte inse problemen så vill man inte. Folk kan säga hur många gånger som helst att man har problem men man nekar, den dag man sedan förstår gör man en vändning.

Det är inte bara ditt egna liv du förstör, tänk på omgivningen spec när du kör hem i endel tillstånd,  du sjönk så långt i mina ögon när ja insåg hur onykter du kunde vara när du körde hem. Ibörjan sa jag det för att jag brydde mig men nu vet jag fan om jag gör de längre har ingen som helst respekt eller något kvar.

Jag står för vad jag tycker om dig och som läget är nu vill jag inte ha något med dig att göra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

klart jag inser att jag har gjort fel. Men sedan när jag tänker på det så tror jag att du har gjort samma fel som mig. I går t.ex, vad gjorde jag för fel då? visst jag var packad, men inte så packad som ni verkar tro. Det är det som jag inte fattar. För som du sa så måste en förändring göras, men hur ska det gå om ni fortsätter hålla kvar vid saker som jag har gjort, för det kan jag inte förändra hur mycket jag än vill.

2009-06-10 @ 11:58:11
Postat av: Hanna F

Jag står för vad jag tycker om dig och att jag inte vill ha något med dig att göra. Vem var det som skulle vara nykter igår? Jag har inga som helst problem med att man dricker men säger man att man ska vara nykter så är man det, fråga vem som helst på den festen om de tyckte du var nykter igår, jämför dig inte med andra för du är dig själv och ingen annan.



Det tar två timmar för en normal stor man att få ut en vanlig öl ur blodet hur lång tid tror du det tar för en tjej att få ut vodka ur blodet, spelar ingen roll mängden man dricker, spelar ingen roll sträckan man ska köra det är bara allmän respekt mot andra att man inte kör om man dricker...



Vem tror du stod vid min sida när jag gjorde en förändring? Jo jag stod där själv och insåg vad jag gjort man kan inte göra en förändring med hjälp av andra utan att själv göra det först, folk kan finnas att stötta en men som man bäddar får man ligga.

2009-06-10 @ 14:12:03
URL: http://lifeashanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0