Packa

Hatar att packa för jag glömmer ALLTID något. Jag skriver listor som jag prickar av men grejen är väl den att jag glömmer skriva upp sakerna på listan, spelar ingen roll att det kanske bara är en dag eller att jag bara ska ut över dagen (skriver inge lista om jag ska ut över dagen) får lite panik över att inte ha med det jag KANSKE behöver.

Har lyckats packa en väska som jag ska ha med mig ut till landet men jag har inte den blekaste vad jag lyckats få ner i den, full är den och då tror jag inte ens hälften är packat:S

Jag är klar med mitt första par strumpor nu, marinblå nästan svarta är dem och är super sköna. Vilket hopp det vart känner jag, från att ha pratat om mitt problem att packa vad jag behöver till att prata om mina hemmastickade sockor...

NU är det dock dags för sängen o jag ska hinna upp innan pappa kommer imorgon, ska ta han om syter eftersom jag är supersnäll och låter henne vara hemma:)

Puss godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0