Ny blogg?

Damp jag kan inte sova mina tankar svävar iväg. Har funderat på att göra en till blogg med lösenord eller bara inte ge ut den så jag kan skriva av mig, endel saker vill jag inte skriva här så att det är helt öppet för allmänheten att läsa och ta del av.

Har lite ångest över skolavslutningen eller snarare kvällen, vet ej vad jag ska göra än kanske är jag bara eller så ska jag vara världens nörd och stanna hemma. Känner inge festsug, känner inte för att vara den enda nyktra (en av få nykrta), känner inte för att ta hand om folk (behöver inte men vem fan skulle lämna någon som behövde hjälp), känner inte för något, känner bara att jag vill fly från allt bara komma bort långt långt bort....

Kanske är det jag som mognat och insett att festande inte är det roligaste som finns, kanske är det jag som inte alls mognat och istället bara tappat bort mig själv, kanske är det alkoholen som talar och spelar mig ett sprat även fast jag är nykter, kanske ja kanske så förändras jag till det bättre eller sämre ja det får framtiden avgöra.

Ska jag vara ärlig vet jag inte länge vem jag är eller vem jag har blivit, lite har jag väl tappat bort mig själv men som jag var förut vill jag inte längre vara. Under sommaren ska jag verkligen ta tid för mig själv och upptäcka vem jag är och vill vara, för vem är jag egentligen...

Demprimerad igen, måste verkligen ringa psykolog eller något imorgon orkar inte gå runt och må såhär med massa gamal känslor som spökar i bakgrunden. Ibland önskar jag att jag bara kunde lämna allt, alla problem och liknande, låter lite som jag är trött på livet och som jag skulle kunna begå självmord vilket jag ALDRIG skulle göra, är bara inne i en svacka som jag kommer ta mig ur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0