Min dag

Vaknade runt 10 av att mobilen vibrera som jag vet inte vad men lyckades ändå somna om fram till 11 tiden. en glad syster och mamma kommer hem från skolavslutningen och frågar om jag ska med och bada. Säger ja efter lite övervägande men ångrar mig nu i efterhand.

Vattenet var kallt och kloret i vattnet fick mig att börja klia, tack till min inte så snälla mamma som knuffade ner mig i vattnet efter att jag suttit på kanten i x-antal minuter. Var väl inte i så länge innan jag gick upp, duchade och satt i bastun. Vem ser man komma springande när man kommer ut om inte Susanne som hade väldigt stress mot bussen:P
Nu är de officiellt jag är gammal, gillar varken kalltklorvatten och jag stod och pratade om stickor och garn med tanten i affären i ca 10minuter om skillnaderna på de olika sakerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0