kallt

Dagen började väl helt okej, kom till skolan utan att himlen hade öppnat upp men så fort vi skulle mot tåget och djurgården bräkte det ner:( Sömnbrist, huvudvärk och iskallt regn inte direkt dagen man längtar efter. Efter någon timme om en de så drog klassen eller iaf delar av den till donken och jag drog och tröst shoppa innan jag åkte till mamma. Vart något förbannad när ingen H&M hade skorna jag ville ha, vissade sig att man bara kan beställa dem via internet vilket jag nu gjot. Inte blir det bättre när sl fittar sig mot mig, varför kan bussen inte stanna vid danderydsberg när den är påväg mot täby, tur att jag fråga iaf annars hade jag blivit något ännu mer förbannad när jag upptäkte att de bara åker förbi.

Man kanske skulle tro att dagen blev lite bättre när man fick gå och bränna pengar men nej. Mina betyg skulle registreras i IC (skolans, ja hur ska jag förklarar det?) men nej inte kan jag se mina betyg. JAG FÅR DAMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0