Grattis Milton

Nu är du medlem i klubben "17 - den mest värdelösa åldern". Ville bara passa på att inormera alla som läser om hur jävligt bra han är, fungerat lite som min psykolog som alltid finns. Endel saker vill man inte berätta för tejkompisarna och då finns han där, aldrig att han skulle svika mig. Ska även dela en liten hemlighet med er, har honom som exemplar när jag träffar killar, som måga vet brukar jag falla väldigt fel men nu på senare dagar har jag insett hur bra Milton är och om en kille inte når upp till hans nivå är han inget att ha.

Oavsett vad som händer kommer jag alltid att minnas dig, ditt sätt att lugna ner mig när jag ringer helt hysterisk eller bara behöver prata. Ville bara säga att du betyder väldigt mycket för mig även fasten vi inte ses så ofta längre:( Lite fler samtal kanske, kommer aldrig glömma när vi prata med varandra i timmar varje kväll och sedan somnade i telefonen och den som vaknade först dagen efter fick lägga på.

Grattis igen och glöm aldrig hur overdelig du är<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0