Fredrik i Nybro?

Igår kbäll fick jag sms av en kille som heter Fredik och bor i Nybro. Han påstår sig varit på fest med mig i höstas någonstans mellan tiblle station och Täby centrum. Jag känner varken igen honom eller festen. Jag har aldrig glömt en kille eller en fest så något är väldigt fel.

Med tanke på att jag aldrig ens varit på fest i det områet han pratade om gör mig lite mer förvirrad, han vet saker om mig som man bara vet om man träffat mig. Min fråga till migsjälv och andra vem fan ger ut mitt numer, jag är 100% säker på att jag aldrig träffat honom, jag skulle minnas hans tatuering eller iaf festen men jag har absolut inga minnen och då betyder det att något är fel väldigt fel...

Kollade även upp numret och uppgifterna han gav mig stämmer han heter Fredrik och bor i Nybro men vem fan har gett honom mitt numer, jag vet att det är någon jag känner och om personen ifråga läser det här så ber jag dig dra åt helvete och ge fan i mig och mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0