Förkyld

Dåligt år! Jag har blivit ännu mer förkyld och grining, varför tänker jag inte gå in på. Ligger nu i sängen med mjukiskläder och två täcken. Man får väl hoppas att jag inte får ett sammanbrott inatt igen för det var bara jobbigt.

Angående mitt sammanbrott inatt vet jag inte riktigt varför jag fick det, kanske beroende på flygplansolyckan att de på något konstigt sätt kopplar samman det med vad som hände i våras. Vill väl egentligen inte skirva om det men kanske är för det bästa. Olyckor händer, inget vet vart eller när eller vem som blir drabbad, kanske är det ensjälv eller någon i ens närhet, kanske orsakar man olyckan eller är vid fel plats vid fel tillfälle. Livet är det längsta vi kommer uppleva och vem vet när det tar slut, varför då ta onödiga idiotiska risker som kan skadda andra och ensjälv.

Nej men nu ska jag sova, puss godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0